dinsdag 12 januari 2010

Beladen

We zijn dan toch beladen. Na Casablanca hebben we eindelijk de volgende haven door gekregen, de haven waar ik naar huis mag!!!
We gaan naar Zweden naar Oxelosund. Daar zijn we dan vrijdag. Zaterdag is het eindelijk zo ver dan mag ik met de KL1116 Vanaf Stockholm naar Schiphol. - Ik verterk om half zes vanaf Stockholm en kom om 19:40 aan op schiphollie.- [deze informatie klopt niet meer ]

Eindelijk duidelijkheid. Mits de storm die ten noorden van
ons raast niet te veel roet in het eten gooit en ons dusdanig vertraagt dat ik een latere vlucht moet. Of dat de brandstofpompen het weer begeven, dat onze ligplaats weer bezet is of de lading nog niet klaar, of een andere van die duizend redenen waarom een schip altijd te laat is op je aflosreis.
Nouja licht aan de tunnel zullen we maar zeggen.
Vol verwachting klopt mijn hart... Tot snel geliefde mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten