maandag 14 september 2009

Antwerpen is nog ver

Hey joh, alles goed daar in het kikkerlandje?
Hier gaat het ook allemaal goed. Ik ben inmiddels gewisseld naar dek dienst wat tot nog toe alleen maar betekent dat ik kan stappen en kan bijslapen.
Ik heb ondertussen al een paar dagen uitslag van al die smerige meuk die ik op m'n tere huidje heb gehad in de machinekamer en hoop dan ook dat dat heel binnenkort weer weg trekt nu ik niet meer met zware olie hoef te werken.
Over het algemeen heb ik het erg naar m'n zin gehad in de machinekamer.
Ik heb heel veel dingen van de binnenkant gezien en gefixed. Ik vind het van de
MK alleen zo jammer dat je geen flauw benul hebt waar je bent op de wereldbol.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel ook een klein beetje beu was, vooral die meuk overal. Ik
ben het hier sowieso wel een beetje beu *in de haven niets liggen doen* en kan
niet wachten tot we uit kunnen varen. Helaas zit het schip nog steeds vol met
papier en kan er alleen gelost worden als de regen uit blijft.
Natuurlijk is het vandaag (zondag) schitterend weer en heb ik in mijn bikini op m'n handoekje op de stalen dekluiken een boekje liggen lezen (Het moet een raar gezicht zijn, zon meisje in
bikini op een vrachtschip). Morgen als de havenwerkers er weer zijn wordt er weer
regen verwacht.
Gisteren zijn we in baltimore wezen stappen en rond banjeren. Maar goed dat de gemiddelde Amerikaan niet kan rekenen en ik en jurre ook gezellig een biertje of veel konden drinken. De stemming aan boord is nog steeds goed maar het is wel duidelijk dat de meesten het in de haven liggen wel zat zijn en naar huis willen.
De twee nieuwe tweedes zijn allebei hardstikke aardig trouwens. Het zijn wel echte zeeuwen uit een klein dorpje met een hekel aan de grote stad maar ik kan het goed met ze vinden. Toch wel raar dat een dude van amper een jaar ouder je meerdere is, moet dan ook wel opletten met m'n grote flapuit muil. Hopelijk varen we snel uit en zie ik jullie snel in Antwerpen!
Vind jullie lief! Kusjes

1 opmerking:

  1. mis je! als ik kan, kom ik zwaaien op de kade met mn onderbroek XX Gi.

    BeantwoordenVerwijderen